الموقع الرسمي للأستاذ / أحمد عبيد

اهلا ومرحبا بكم فى الموقع الرسمي للأستاذ / أحمد عبيد
عزيزنا الزائر فضلا قم بالتسجيل لكى تكون عضو فى المنظومة التى تضم اروع معانى الصداقة
تحياتى /أحمد عبيد
ahmed0124044882@yahoo.com

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا ومرحبا بكم فى الموقع الرسمي للأستاذ / أحمد عبيد
عزيزنا الزائر فضلا قم بالتسجيل لكى تكون عضو فى المنظومة التى تضم اروع معانى الصداقة
تحياتى /أحمد عبيد
ahmed0124044882@yahoo.com

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الشئون القانونية ــــــــــ { وقضايا العصر } ـــــــــ والتعريف بمحافظة بنى سويف للاستعلام♥almostsharahmed@hotmail.com

شكر خاااااااااااص جدا للاستاذة الفاضلة / رحيـــــــــــــــــل وإدارة المنتدى تتمنى لها المزيد من التقدم والرقى
تتقدم اسرة المنتدى تتقدم للعضوه الواسعة الافاق {موغا} بالشكر على ما تبذلة من جهد فى سبيل الرقى بالمنتدى شكــــــــرا يا موغـــــــــا
تتشرف إدارة المنتدى بتلقى اقتراحاتكم واراءكم المختلفة فى سبيل الوصول بالمنتدى الى قمة الابداع منكم واليكم مع تحيات إدارة المنتدى 0124044882
الادارة العامة للمنتدى تتقدم بخالص التحية والشكر للاستاذ الفاضل أبو على المستشار الفرنسى للمنتدى وتتمنى له مزيد من النجاح الباهر فى شتى المجالات
تتقدم الادارة العامة للمنتدى بخالص الشكر والتقدير للعضو النشيط والمتميز {المتمرد}وذلك لمساهمة الفعالة بالموضوعات الجريئة والتى كان من شانها الارتقاء بمستوى المنتدى شكرا جزيلا يا متمرد
شكر خاص للاستاذة / مهـــــــــــــــــــــــــــــــا مختـــــــــــــــــــــــــار مسئولة القسم الخاص بالمراة على المجهود التى تبذلة ونتمنى منها المزيد
تم انشاء المنتدى الطبى من اجل كل الاعضاء الكرام {صحتك أمانة فحافظ عليها} والمنتدى يتقدم بخالص الشكر لمشرف المنتدى الدكتور / عماد فاروق وجزاة الله خيرا
تتقدم إدارة المنتدى بخالص الشكر والتقدير للمهندس / أحمد لطفى العضو الجديد بالمنتدى فاهلا وسهلا به تحية خاصة من مدير المنتدى
يشرف المنتدى بانضمام العضوة المثالية { سحـــــــر} الى اسرة المنتدى ونتمنى منها المزيد من العطاء الذى لا ينقطع ال
ادارة المنتدى تتشرف بتسجل العضو الجديد محمد الملط وتتقدم الية بالشكر ولجميع ابناء اسيوط الكرام تحياتى// أحمد عبيد
اسرة المنتدى ترب بالعضوة الجديدة دينا ونتمنى المزيد من المشاركات الفعالة وفى انتظار اقتراحاتكم البنائة من اجل الرقى بمستوى المنتدى
إدارة المنتدى ترحب بالعضو الجليل والاستاذ القدير محـــــــمــــــد رســــــــــــــــــــلان وتشكر لة تسجيلة واثرائة للمنتدى بالمعلومات القانونية المفيدة
إدارة المنتدى ترحب بالعضو الخلوق الاستاذ / إكرامى المستشار القانونى بالكويت ونتمنى ان ينال منتدانا اعجابة وان يوفقة الله
اسرة المنتدى ترحب بالعضو الجديد ميدو وتتمنى منة المزيد من المشاركات الفعالة
ادارة المنتدى تسعد بانضمام الاخت , miragealgeria, من دولة الجزائر الشقيقة ومزيد من المشاركات الفعالة
خـــــــــــــــبر هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جدا لاعضاء المنتدى قريبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بكل حب وصدق واخلاص استقبل المنتدى العضوة الجديدة البرنسيسة لكم من ادارة المنتدى تحية خاصة

المواضيع الأخيرة

» التقسيم الادارى للمحافظة
أسف على الازعاج........ I_icon_minitimeالخميس يونيو 26, 2014 6:37 pm من طرف راجية الرحمة

» تاريخ محافظة بنى سويف
أسف على الازعاج........ I_icon_minitimeالخميس يونيو 26, 2014 6:37 pm من طرف راجية الرحمة

» أهم مواقع الاثار بمحافظة بنى سويف

» اشهر ابناء محافظة بنى سويف

» لؤلؤة مـــــــصـــــــــر
أسف على الازعاج........ I_icon_minitimeالخميس يونيو 26, 2014 6:36 pm من طرف راجية الرحمة

» أنا من سوهاج وحبيبى من بنى سويف
أسف على الازعاج........ I_icon_minitimeالخميس يونيو 26, 2014 6:36 pm من طرف راجية الرحمة

» اغتيال السادات على يد ابناء مصر
أسف على الازعاج........ I_icon_minitimeالخميس يونيو 26, 2014 6:35 pm من طرف راجية الرحمة

» عقوبة جريمة التشهير بالآخرين عبر الإنترنت كجريمة معاص
أسف على الازعاج........ I_icon_minitimeالخميس يونيو 26, 2014 6:35 pm من طرف راجية الرحمة

» السادات يلقي بيان وفاة جمال عبد الناصر

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 4 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 4 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 35 بتاريخ الأحد أبريل 16, 2023 12:58 am

تصويت

3 مشترك

أسف على الازعاج........

مذكرات متمرد
    مذكرات متمرد

أسف على الازعاج........ Empty أسف على الازعاج........

مُساهمة من طرف مذكرات متمرد الجمعة يوليو 24, 2009 7:59 am

لو حسيت انك متدايق او مخنوق هتعمل ايه او لو حسيتى انك متدايقة او مخنوقة هتعملى ايه ....؟؟ سؤال غريب و اكيد اجابتة صعبة شوية بس اكيد كل واحد فينا بيتعرض لموقف صعب عليه يعنى حزين شوية وده ممكن يكون لكذا سبب يعنى مثلا لو فى واحد لقدر الله فقد حد عزيز عليه او كان عايز حاجة معينة بس ربنا موفقوش فى الحاجة دى وضاعت منوا او اتعرض لأى موقف سببلوا الم او احباط وممكن يوصل لمرحلة يحس فيها ان الدنيا دى خلاص بقت صعبة جدا عليه و مش قادر يعيش فيها فلو مريتوا بحاجة زى كده ياترى بتعملوا ايه ...... انا عن نفسى . اكيد اول حاجة بلجأ ليها هو الدعاء لربنا سبحانه و تعالى انه يهون عليا حزنى .. وفى احيان كتير بقفل عليا اوضتى وافضفض مع نفسى ودموعى تنزل غصب عنى وده على فكرة بيهون عليا كتير لانك لما تصارح نفسك باللى جواك اكيد نفسك بتستريح وانا من الناس الكتومة جدا اللى محبش اشوف حد يبقى حزين بسببى او حزين لحزنى ... فانا مش بصارح حد باللى جوايا حتى لو كان اقرب الناس ليا لانى بحب اشوف الناس كلها سعيدة حواليا حتى لو كنت انا الحزين الوحيد فيهم..... فبحاول أحل المشكلة مع نفسى بس صدقونى احيان كتير بتعب جدا مع نفسى بس ده اهون عليا من انى اتسبب فى مدايقة حد بمشكلتى ... مش عارف اللى انا بعملوا ده صح ولا غلط .. وانا اسف جدا على ازعاجكم بانى اقول حاجة زى كده بس الحزن امر وارد فى حياتنا كلنا واكيد كلنا بنتعرض ليه ... وربنا يارب يخلى حياتكم كلها سعادة وفرح .. فانا مش عارف لو حد فيكم لقدر الله اتعرض لحاجة زى كده فى حياته ياترى بيعمل زيى كده ولا انا اللى مش عارف اتعامل مع اى موقف صعب ممكن اتعرض ليه .... معلش عكننت عليكم بس انا حبيت نفضفض مع بعض وتفتحوا قلبكم وتقولوا على اللى بيحصل ليكم لو لقدر الله اتعرضتوا لحاجة زى كده . وربنا يبعد عنكم كل الاحزان وتبقى حياتكم كلها فرح وسعادة وسرور يارب .......

..........اسف على الازعاج................................. تقبلوا تحياتى................

موغا
    موغا

أسف على الازعاج........ Empty رد: أسف على الازعاج........

مُساهمة من طرف موغا الأحد يوليو 26, 2009 5:13 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا معاك فى كلامك ده وانا اول حاجه بعملها انى ادعى ربنا يطلعنى من اى موقف امر بيه بس اكتر حاجه بعملها انى اعيط الواحد بيحس نفسه انه مرتاح اكتر وربنا يهدى الجميع
    مى الشرقاوى
    مى الشرقاوى

مُساهمة من طرف مى الشرقاوى الإثنين يوليو 27, 2009 12:58 am

ان انسان بمعنى الكلمة يا متمرد
    بس هوضحلك نقطة
    انا زيك بالظبط
    ودايما بحس بنفس احساسك دة
    بس الانسان سمى يهذا الاسم لان طبيعتة النسيان كلنا اكيد مرينا بظروف صعبة
    بس من نعمة ربنا علينا اننا بننسى
    ياااااااااااااااارب يكرمك يا متمرد وانا سعيد بالتعرف على حضرتك فى المنتدى الجميل
    وتحياتى للاستاذ /أحمد عبيد
    مذكرات متمرد
    مذكرات متمرد

مُساهمة من طرف مذكرات متمرد الخميس يوليو 30, 2009 7:47 pm

شكرا جدا ليكم ياجماعة على مجاملتكم ومشاركتكم الجميلة . شكرا ليكى ياموغا على مشاركتك وانا معاكى طبعا ان احلى حاجة الواحد يعملها فى الموقف ده ان يدعى ربنا وبعدين يفضفض مع نفسوا لان انا بعمل كده الحقيقة فى مواقف كتير وبستريح جدا و مش عيب لما الانسان يعيط ويصارح نفسوا بالعكس انا بستريح جدا لما اعمل كده .. وشكرا ليكى يامى على مجاملتك الرقيقة دى والنسيان اكيد نعمة كبيرة من ربنا بس محدش حاسس بيها ومش عارف من غيرها كنا ممكن نعمل ايه الحمد لله علىكل نعمه.. وانا ليا الشرف طبعا ان انا اتعرف عليكى يامى وعلى كل اعضاء المنتدى اللى انا بعتبرهم اخوة واخوات فاضلات ليا وارجوا ان انا مكنش سببت لاى حد ازعاج غير مقصود.. وربنا يملى اوقاتكم كلها سعادة وفرح ويوفقكم الى كل خير ... واخيرا بشكر طبعا الاخ الغالى احمد على المنتدى الجميل وربنا يوفقوا كمان وكمان يارب

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مايو 17, 2024 1:19 pm