الموقع الرسمي للأستاذ / أحمد عبيد

اهلا ومرحبا بكم فى الموقع الرسمي للأستاذ / أحمد عبيد
عزيزنا الزائر فضلا قم بالتسجيل لكى تكون عضو فى المنظومة التى تضم اروع معانى الصداقة
تحياتى /أحمد عبيد
ahmed0124044882@yahoo.com
الموقع الرسمي للأستاذ / أحمد عبيد

الشئون القانونية ــــــــــ { وقضايا العصر } ـــــــــ والتعريف بمحافظة بنى سويف للاستعلام♥almostsharahmed@hotmail.com

شكر خاااااااااااص جدا للاستاذة الفاضلة / رحيـــــــــــــــــل وإدارة المنتدى تتمنى لها المزيد من التقدم والرقى
تتقدم اسرة المنتدى تتقدم للعضوه الواسعة الافاق {موغا} بالشكر على ما تبذلة من جهد فى سبيل الرقى بالمنتدى شكــــــــرا يا موغـــــــــا
تتشرف إدارة المنتدى بتلقى اقتراحاتكم واراءكم المختلفة فى سبيل الوصول بالمنتدى الى قمة الابداع منكم واليكم مع تحيات إدارة المنتدى 0124044882
الادارة العامة للمنتدى تتقدم بخالص التحية والشكر للاستاذ الفاضل أبو على المستشار الفرنسى للمنتدى وتتمنى له مزيد من النجاح الباهر فى شتى المجالات
تتقدم الادارة العامة للمنتدى بخالص الشكر والتقدير للعضو النشيط والمتميز {المتمرد}وذلك لمساهمة الفعالة بالموضوعات الجريئة والتى كان من شانها الارتقاء بمستوى المنتدى شكرا جزيلا يا متمرد
شكر خاص للاستاذة / مهـــــــــــــــــــــــــــــــا مختـــــــــــــــــــــــــار مسئولة القسم الخاص بالمراة على المجهود التى تبذلة ونتمنى منها المزيد
تم انشاء المنتدى الطبى من اجل كل الاعضاء الكرام {صحتك أمانة فحافظ عليها} والمنتدى يتقدم بخالص الشكر لمشرف المنتدى الدكتور / عماد فاروق وجزاة الله خيرا
تتقدم إدارة المنتدى بخالص الشكر والتقدير للمهندس / أحمد لطفى العضو الجديد بالمنتدى فاهلا وسهلا به تحية خاصة من مدير المنتدى
يشرف المنتدى بانضمام العضوة المثالية { سحـــــــر} الى اسرة المنتدى ونتمنى منها المزيد من العطاء الذى لا ينقطع ال
ادارة المنتدى تتشرف بتسجل العضو الجديد محمد الملط وتتقدم الية بالشكر ولجميع ابناء اسيوط الكرام تحياتى// أحمد عبيد
اسرة المنتدى ترب بالعضوة الجديدة دينا ونتمنى المزيد من المشاركات الفعالة وفى انتظار اقتراحاتكم البنائة من اجل الرقى بمستوى المنتدى
إدارة المنتدى ترحب بالعضو الجليل والاستاذ القدير محـــــــمــــــد رســــــــــــــــــــلان وتشكر لة تسجيلة واثرائة للمنتدى بالمعلومات القانونية المفيدة
إدارة المنتدى ترحب بالعضو الخلوق الاستاذ / إكرامى المستشار القانونى بالكويت ونتمنى ان ينال منتدانا اعجابة وان يوفقة الله
اسرة المنتدى ترحب بالعضو الجديد ميدو وتتمنى منة المزيد من المشاركات الفعالة
ادارة المنتدى تسعد بانضمام الاخت , miragealgeria, من دولة الجزائر الشقيقة ومزيد من المشاركات الفعالة
خـــــــــــــــبر هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جدا لاعضاء المنتدى قريبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بكل حب وصدق واخلاص استقبل المنتدى العضوة الجديدة البرنسيسة لكم من ادارة المنتدى تحية خاصة

المواضيع الأخيرة

» التقسيم الادارى للمحافظة
الخميس يونيو 26, 2014 6:37 pm من طرف راجية الرحمة

» تاريخ محافظة بنى سويف
الخميس يونيو 26, 2014 6:37 pm من طرف راجية الرحمة

» أهم مواقع الاثار بمحافظة بنى سويف
الخميس يونيو 26, 2014 6:37 pm من طرف راجية الرحمة

» اشهر ابناء محافظة بنى سويف
الخميس يونيو 26, 2014 6:37 pm من طرف راجية الرحمة

» لؤلؤة مـــــــصـــــــــر
الخميس يونيو 26, 2014 6:36 pm من طرف راجية الرحمة

» أنا من سوهاج وحبيبى من بنى سويف
الخميس يونيو 26, 2014 6:36 pm من طرف راجية الرحمة

» اغتيال السادات على يد ابناء مصر
الخميس يونيو 26, 2014 6:35 pm من طرف راجية الرحمة

» عقوبة جريمة التشهير بالآخرين عبر الإنترنت كجريمة معاص
الخميس يونيو 26, 2014 6:35 pm من طرف راجية الرحمة

» السادات يلقي بيان وفاة جمال عبد الناصر
الخميس يونيو 26, 2014 6:35 pm من طرف راجية الرحمة

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد


[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 23 بتاريخ الإثنين يونيو 17, 2013 11:39 pm

تصويت


    الزوجه النكديه

    شاطر
    avatar
    م/ أحمد لطفى

    عدد المساهمات : 226
    نقاط : 15317
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26
    الموقع : القليوبيه_شبرا الخيمه

    الزوجه النكديه

    مُساهمة من طرف م/ أحمد لطفى في الإثنين يناير 11, 2010 5:28 am

    من قال ان الزوجة النكديه ليس لها فوائد فهو مخطىء
    فللزوجة النكديه فوائد كثيرة ومن اهمها


    الزوجة النكديه تجعل لسان زوجها رطب بذكر الله
    طول اليوم قاعد يدعى حسبى الله ونعم الوكيل

    الزوجة النكديه تساعد الزوج على غض البصر لانه صوف يكره صنف الحريم



    الزوجة النكديه تساعد الزوج عل تقويه علاقاتة الاجتماعية لانه على طول عند اصحابه


    الزوجة النكديه تساعد الزوج على ان يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه لانه دايما نفسه مسدودة عن الاكل


    الزوجة النكديه تساعد زوجها على صلة الرحم لانه على طول هربان عند امه


    واخيراااااااااااااااااااا
    الزوجة النكديه تجعل من زوجها رجلا عظيما
    فبسبب قرفه وزهقه منها سوف يقضى وقتا اطول فى العمل مما يجعله انسانا ناجحا فى عمله ويحقق المثل القائل


    (وراء كل رجلا عظيم امراءة)
    avatar
    sahar

    عدد المساهمات : 460
    نقاط : 15739
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 08/10/2009

    رد: الزوجه النكديه

    مُساهمة من طرف sahar في الإثنين يناير 11, 2010 6:37 am

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    والله يعنى ده تحليل المثل دنا كنت مفكرة حاجة غير كده خاااااااااالص بجد انا مش عارفة اشكرك ازاى على المعلومة الحلوة ده
    avatar
    م/ أحمد لطفى

    عدد المساهمات : 226
    نقاط : 15317
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26
    الموقع : القليوبيه_شبرا الخيمه

    رد: الزوجه النكديه

    مُساهمة من طرف م/ أحمد لطفى في الثلاثاء يناير 12, 2010 3:25 am

    هههههههههههههههههههههههه
    على فكره انا نسيت فايده كمان من فوائد النكد
    انه بيساعد على تقليل عدد العوانس اللى في مصر
    avatar
    sahar

    عدد المساهمات : 460
    نقاط : 15739
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 08/10/2009

    رد: الزوجه النكديه

    مُساهمة من طرف sahar في الثلاثاء يناير 12, 2010 4:31 am

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    لا على فكرة ده عيب لان بعد الكلام ده مفيش حد هيتجوز خاااااااالص كله هيخاف
    avatar
    م/ أحمد لطفى

    عدد المساهمات : 226
    نقاط : 15317
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26
    الموقع : القليوبيه_شبرا الخيمه

    رد: الزوجه النكديه

    مُساهمة من طرف م/ أحمد لطفى في الثلاثاء يناير 12, 2010 4:44 am

    لا انا قصدى ان هو لما يتخنق من مراته يروح يجوز واحده تانيه
    هى دى وجهه نظرى
    avatar
    sahar

    عدد المساهمات : 460
    نقاط : 15739
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 08/10/2009

    رد: الزوجه النكديه

    مُساهمة من طرف sahar في الثلاثاء يناير 12, 2010 5:05 am

    او ممكن يتعقد ويكره الستات نهائى والحمد لله
    avatar
    Admin
    Admin

    عدد المساهمات : 187
    نقاط : 15662
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 06/07/2009

    رد: الزوجه النكديه

    مُساهمة من طرف Admin في الأربعاء يناير 13, 2010 8:06 am

    وتذكر الله لكن ...... اوعى تكون على نفس الطريقه
    ههههههههه

    avatar
    م/ أحمد لطفى

    عدد المساهمات : 226
    نقاط : 15317
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26
    الموقع : القليوبيه_شبرا الخيمه

    رد: الزوجه النكديه

    مُساهمة من طرف م/ أحمد لطفى في الخميس يناير 14, 2010 2:57 am

    هههههههههههههههههههه
    ايه ده يا استاذ احمد هى ليها كمان بوستر
    كويس والله

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد أكتوبر 22, 2017 4:00 pm